V kamenných pobočkách to tenkrát začalo a dlouho byly jediným místem, kde si mohli Češi vsadit. A nebylo to jen o zaškrtnutí 1–0–2 na tiketu, na svou oblíbenou pobočku chodili i proto, aby se potkali s ostatními, vzájemně si poradili nebo se inspirovali. I v dnešním online světě, kdy se většina lidí přesunula k počítačům a mobilům, hrají pobočky důležitou roli. A to nejen servisní a sociální. Díky modernizaci a využití dostupných technologií se ukazuje, že v porovnání s obdobnými provozy mohou být i ekologicky šetrné.
70 vlastních kamenných poboček.
70 % poboček v novém digitálním designu.
7 LED panelů na zmodernizované pobočce.
30 % ušetřeného papíru za posledních 5 let.
S ohledem na enviromentální zodpovědnost a celkovou udržitelnost Fortuna postupně opouští původní ekologicky náročná místa a pobočky přesouvá do energeticky šetrných obchodních center. S důrazem na moderní čisté prostředí, kde mají zaměstnanci i klienti patřičný servis a pohodlí.
Důležitým cílem je odklon od papíru k digitálním technologiím. U nových nebo zrekonstruovaných poboček chybí typické tabule s kurzovou nabídkou na stěnách. Nahradily je úsporné LED panely se sportovními přenosy, aktuální nabídkou, výsledky, loterijními produkty a dalšími informacemi pro klienty. I když i zde zájemci stále mohou pro výběr svých sázek využít tištěnou nabídku, v budoucnu i tu nahradí dotykové displeje s možností sestavení tiketu nebo kontroly toho vsazeného.
V novém digitálním designu Fortuna provozuje už více než 70 % poboček a práce na modernizaci dalších pokračují. Cílem je dodat zákazníkům, kteří se stále rádi osobně potkávají v pobočkách, maximální komfort, a to s ohledem na ekologickou zodpovědnost a udržitelnost.