Fortuna je odjakživa spojena se sportem, konečně naprostá většina kursových sázek, kterým se společnost věnuje, směřuje právě na výsledky sportovních událostí. Většinu zákazníků tedy tvoří fanoušci a je tedy logické, že se firma v rámci sportů, lig a soutěží snaží prezentovat. Prostřednictvím sponzoringových smluv a dalších partnerství díky tomu proudí od Fortuny zpátky do sportu každoročně stovky milionů korun. Sázkové kanceláře se v uplynulých letech v Česku staly klíčovým a těžko nahraditelným zdrojem financování celého odvětví.
400 milionů korun činí roční investice Fortuny do sportovního prostředí
50 zastávek má za sebou unikátní fotbalová střelnice, kterou Fortuna baví hráče i fanoušky
1,5 milionu korun byl rozpočet Fortuny v roce 2022 na dárky jako kulichy, šály nebo dresy, které rozdala fanouškům
Prostřednictvím kontraktu s Ligovou fotbalovou asociací (LFA) Fortuna každoročně finančně podporuje všech 32 profesionálních klubů, které se účastní nejvyšší a druhé nejvyšší domácí soutěže. V rámci záměru ještě více podpořit kluby s nejširší fanouškovskou základnou je pak Fortuna individuálním partnerem ve Slavii, v Baníku, nebo v Bohemians 1905. Díky širší spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky (FAČR) společnost pomáhá také reprezentaci, výkonnostnímu nebo ženskému fotbalu.
Kromě nejpopulárnějšího českého sportu se Fortuna v poslední době profiluje i v rámci hokeje, kde sponzoruje hned několik špičkových klubů a stranou nezůstávají ani nová trendy odvětví. Mimořádné je spojení s aktuálně nejlepším českým zápasníkem a prvním tuzemským šampionem UFC Jiřím „BJP“ Procházkou, další oblastí je pak e-sport.
Vedle samotné finanční podpory se všemi uzavřenými partnerstvími prolíná důrazná orientace na fanoušky. Fortuna vnímá profesionální sport jako produkt, o který je potřeba pečovat. Jedině spokojený fanoušek, který si z návštěvy nebo sledování zápasu odnese zážitek a pozitivní emoci, za vstupenku, možnost zakoupit stream nebo předmět z fanshopu, rád zaplatí. A bude se vracet.