Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

Daňové prostředí v Česku není pro sázkové firmy žádný šlágr

Proti tomu, že by sázkové a herní společnosti v Česku měly podléhat přiměřenému sektorovému zdanění, lze těžko něco namítat. Pravdou je, že tuzemská legislativa je jednou z nejpřísnějších, a to jak v otázkách samotného provozování, tak i ve smyslu daňového zatížení. Výkřiky typu „je potřeba zdanit hazard“, nebo „musíme více regulovat hazard“ jsou důsledkem buď naprosté neznalosti, nebo vědomé a účelové popíráním reality.

Reklama na sázení má být reklama na sázení

Sázkový a herní trh je trh jako každý jiný. V Česku působí tradiční silné i nové ambiciózní společnosti, kdy každý chce získat své místo na slunci nebo posílit svoji pozici. Klasická reklama je tak vedle sponzoringových aktivit běžnou součástí komunikace sázkových firem. Fortuna v tom směru není výjimkou. V rámci zadávání i exekuce reklamních kampaní každopádně vedle zákonných pravidel ctí i zásady etické. Správný přístup k marketingu je konečně i nedílnou součástí kodexu zodpovědného provozovatele, který představil Institut pro regulaci hazardních her (IPRH) a Fortuna se zavázala jej dodržovat.

Práce na pobočce – zodpovědnost, nezávislost, příležitost

Od Chebu až po Karvinou nabízí Fortuna díky husté síti vlastních poboček pracovní příležitosti napříč celou republikou. Ruku v ruce se svými domovskými pobočkami představují zaměstnanci retailu reálnou tvář Fortuny a leckdy jsou prvním kontaktním místem pro klienty. Zodpovědný vztah se zaměstnanci na pobočkách je tak základním předpokladem k získání spokojených zákazníků. Retailový tým je v rámci Fortuny nejpočetnějším, což ale nikterak nebrání tomu, aby o každého jednotlivce bylo náležitě postaráno.

240 zaměstnanců na pobočkách.

35 hodin týdně při plném pracovním úvazku.

5 dní navíc nad rámec zákonné dovolené.

3členný tým, který se věnuje trénování, vzdělávání a profesnímu rozvoji.

24/7 Help Desk k dispozici zaměstnancům poboček pro řešení jakýchkoliv potíží.

Rychlé zaškolení je samozřejmostí. Po pár dnech jsou všichni připraveni obsluhovat pobočku bez asistence a na pracovišti se stávají svými pány. V případě problémů je k dispozici oblastní manažer, řešit nenadálé situace pomůže call centrum 24/7. O profesní rozvoj se stará trenérský tým, který se věnuje instruktážím nebo vzdělávání ušitému každému na míru. A to nejen v oblasti komunikace s klienty a prodejních dovedností, ale i ve věci produktových a dalších užitečných znalostí.

Díky modernizaci dnes pracuje většina zaměstnanců v novém, designově čistém prostředí, které je vybaveno pokročilými technologiemi. Při plném pracovním úvazku a zkrácené pracovní době pětatřiceti hodin navíc v režimu krátkého a dlouhého týdne nechybí čas pro rodinu a koníčky. A pro ty, kteří se rádi posouvají, nemusí být pobočka konečnou stanicí. Ve Fortuně není výjimkou, že se lidé z poboček propracovali až do nejužšího vedení.

Variabilní hodnocení závislé na výkonu a osobnímu přístupu doplňuje široká škála zaměstnaneckých benefitů. Slevy u obchodních partnerů, volné vstupenky na sportovní a kulturní akce, karta MultiSport, stravenkový paušál nebo pět dní nad rámec zákonné dovolené.

V neposlední řadě se na pravidelné bázi koná celorepubliková tradiční zaměstnanecká soutěž Rychlé prsty v rychlosti zadávání tiketů do pokladny. Z té si výherci odnáší kromě zážitku také putovní pohár a příjemné finanční ohodnocení.