Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

Daňové prostředí v Česku není pro sázkové firmy žádný šlágr

Proti tomu, že by sázkové a herní společnosti v Česku měly podléhat přiměřenému sektorovému zdanění, lze těžko něco namítat. Pravdou je, že tuzemská legislativa je jednou z nejpřísnějších, a to jak v otázkách samotného provozování, tak i ve smyslu daňového zatížení. Výkřiky typu „je potřeba zdanit hazard“, nebo „musíme více regulovat hazard“ jsou důsledkem buď naprosté neznalosti, nebo vědomé a účelové popíráním reality.

Reklama na sázení má být reklama na sázení

Sázkový a herní trh je trh jako každý jiný. V Česku působí tradiční silné i nové ambiciózní společnosti, kdy každý chce získat své místo na slunci nebo posílit svoji pozici. Klasická reklama je tak vedle sponzoringových aktivit běžnou součástí komunikace sázkových firem. Fortuna v tom směru není výjimkou. V rámci zadávání i exekuce reklamních kampaní každopádně vedle zákonných pravidel ctí i zásady etické. Správný přístup k marketingu je konečně i nedílnou součástí kodexu zodpovědného provozovatele, který představil Institut pro regulaci hazardních her (IPRH) a Fortuna se zavázala jej dodržovat.

Technologická firma, ale v pohybu!

Že se sázkové kanceláře v době moderních technologii a IT systémů neobejdou bez armády programátorů, vývojářů, projekťáků a online markeťáků by snadno mohlo vzbudit dojem, že do Fortuny si zaměstnanci přijdou sednout na zadek, dají si kafe, meeting, ťukají do počítače a hotovo. Pravdou ale je, že nic není vzdálenější realitě. Fortuna je firma, která má sportovní DNA, což vychází z podstaty jejího businessu. Soutěživost, pohyb a aktivita je tradiční a nedílnou součástí celé firemní kultury.

300 zaměstnanců se zúčastnilo poslední letní sportovní výzvy.

102 000 kilometrů ušli, uběhli nebo ujeli na kole naši zaměstnanci v summer challenge!

34 držáků na kola ve vlastní kolárně (6 zásuvek pro nabíjení elektrokol).

1 krát týdně skupinové cvičení jógy s instruktorem přímo v Churchillu.

V každé moderní společnosti jde posilování odborných dovedností zaměstnanců ruku v ruce s péčí o životní pohodu a zdravý životní styl, k němuž sport jednoznačně patří. Proto Fortuna vytváří podmínky pro všechny, kdo chtějí ve firmě nejenom pracovat, ale i aktivně trávit čas.

Samotná budova Churchill byla od začátku navržena a postavena s přihlédnutím k aktivnímu životnímu stylu Fortuny. K dispozici je třeba moderně vybavené fitko, kde probíhají společné tréninky pod vedením profesionálních lektorů, dvakrát týdně kruhový trénink, jednou týdně jóga. V podzemních garáží se nachází kolárna s veškerým zázemím pro cyklisty, místností určenou pro mytí kol a šatnami se sprchou. Pro elektrokola jsou k dispozici nabíjecí stojany. Pro méně aktivní je k dispozici stolní fotbálek, kulečník nebo šipky.

Na své si přichází i zaměstnanci z řad sportovních fanoušků. Díky rozsáhlé síti partnerských klubů, lig nebo i fotbalové reprezentace pravidelně soutěžíme o vstupenky na fotbal, hokej nebo třeba MMA. A samostatnou kapitolou je e-sport, který je jedním z nejdynamičtějších odvětví v sázkovém sektoru. Není tedy překvapení, že i lidé ve Fortuně se mu aktivně věnují a pod hlavičkou firmy založili vlastní tým, se kterým se účastní zápasů a soutěží.

Sportovní aktivity Fortuny pak často mají i charitativní přesah. Spolek ALSA, jehož je Fortuna partnerem, zaměstnanci pravidelně podporují při golfu nebo na plavecké akci Prague Citi Swim. Tradici už si buduje také firemní Summer Challenge, v rámci které lidé ve Fortuně spolu se zaměstnanci mateřské FEG vyběhali, vyjezdili nebo vychodili pro UNICEF, UNESCO a Člověka úžasných 5 000 eur. Populární už je také podzimní běh s Teribearem na podporu znevýhodněných dětí. Kdo nemá zájem se zapojit ve skupině, nemusí. Každému je k dispozici MultiSport karta, díky které může využít stovky sportovišť napříč celou republikou.