Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

Daňové prostředí v Česku není pro sázkové firmy žádný šlágr

Proti tomu, že by sázkové a herní společnosti v Česku měly podléhat přiměřenému sektorovému zdanění, lze těžko něco namítat. Pravdou je, že tuzemská legislativa je jednou z nejpřísnějších, a to jak v otázkách samotného provozování, tak i ve smyslu daňového zatížení. Výkřiky typu „je potřeba zdanit hazard“, nebo „musíme více regulovat hazard“ jsou důsledkem buď naprosté neznalosti, nebo vědomé a účelové popíráním reality.

Reklama na sázení má být reklama na sázení

Sázkový a herní trh je trh jako každý jiný. V Česku působí tradiční silné i nové ambiciózní společnosti, kdy každý chce získat své místo na slunci nebo posílit svoji pozici. Klasická reklama je tak vedle sponzoringových aktivit běžnou součástí komunikace sázkových firem. Fortuna v tom směru není výjimkou. V rámci zadávání i exekuce reklamních kampaní každopádně vedle zákonných pravidel ctí i zásady etické. Správný přístup k marketingu je konečně i nedílnou součástí kodexu zodpovědného provozovatele, který představil Institut pro regulaci hazardních her (IPRH) a Fortuna se zavázala jej dodržovat.

Zodpovědné partnerství, páteř obchodní sítě

Vedle onlinu a vlastních poboček je dnes zásadním prodejním kanálem Fortuny také široká síť partnerských provozoven. Na pět set jich je rozeseto do všech koutů republiky a díky programu FORTUNA:PARTNER se mohou jejich provozovatelé těšit z konkurenční výhody plynoucí z rozšíření vlastních služeb o sázkové produkty. Od podpisu smlouvy, přes dodání technologií až po spuštění do ostrého provozu přitom neuběhne ve většině případů jediný měsíc.

500 partnerských provozoven.

4 klubovny s tím pravým sportovním zážitkem.

3 dny na proškolení personálu, bez narušení stávajícího provozu.

24/7 k dispozici technická podpora.

Z výhod vzájemné spolupráce těží třeba gastro provozovny, obchody se smíšeným zbožím, trafiky, prodejny se zdravou výživou a mnoho dalších. Sdílení nákladů a diverzifikace produktu se ukázala jako zásadní například v časech covidových restrikcí, kdy se řada obchodníků nemohla věnovat svému primárnímu segmentu podnikání. Alternativní produkt jim umožnil složité časy přečkat a podnikání udržet. Program FORTUNA:PARTNER dává příležitost téměř každému, kdo chce rozšířit své podnikání o sázkové a loterijní služby. Vedle vybavení potřebnými technologiemi Fortuna zajišťuje zaškolení a poskytuje dlouhodobou marketingovou, provozní i technickou podporu.

KLUBOVNA Fortuna na Kladně

Samostatnou kapitolu představuje koncept originálních sportbarů KLUBOVNA. V rámci projektu vznikají díky spolupráci Fortuny a podnikatelů v gastronomii jedinečná místa určené k setkává sportovních fanoušků při společném fandění s možností občerstvit se a vsadit si na svůj oblíbený tým. K dispozici jsou obvykle dva až tři živé sportovní přenosy až na dvacítce velkoplošných obrazovkách. Atmosféra navozující prostředí na stadionu je atraktivním prodejním artiklem, ze kterého provozovatelé těží stran vyšší návštěvnosti a vyšších prodejů.