Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor

Silný partner českého sportu

Fortuna je odjakživa spojena se sportem, konečně naprostá většina kursových sázek, kterým se společnost věnuje, směřuje právě na výsledky sportovních událostí. Většinu zákazníků tedy tvoří fanoušci a je tedy logické, že se firma v rámci sportů, lig a soutěží snaží prezentovat. Prostřednictvím sponzoringových smluv a dalších partnerství díky tomu proudí od Fortuny zpátky do sportu každoročně stovky milionů korun. Sázkové kanceláře se v uplynulých letech v Česku staly klíčovým a těžko nahraditelným zdrojem financování celého odvětví.

400 milionů korun činí roční investice Fortuny do sportovního prostředí

50 zastávek má za sebou unikátní fotbalová střelnice, kterou Fortuna baví hráče i fanoušky

1,5 milionu korun byl rozpočet Fortuny v roce 2022 na dárky jako kulichy, šály nebo dresy, které rozdala fanouškům

Prostřednictvím kontraktu s Ligovou fotbalovou asociací (LFA) Fortuna každoročně finančně podporuje všech 32 profesionálních klubů, které se účastní nejvyšší a druhé nejvyšší domácí soutěže. V rámci záměru ještě více podpořit kluby s nejširší fanouškovskou základnou je pak Fortuna individuálním partnerem ve Slavii, v Baníku, nebo v Bohemians 1905. Díky širší spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky (FAČR) společnost pomáhá také reprezentaci, výkonnostnímu nebo ženskému fotbalu.

Kromě nejpopulárnějšího českého sportu se Fortuna v poslední době profiluje i v rámci hokeje, kde sponzoruje hned několik špičkových klubů a stranou nezůstávají ani nová trendy odvětví. Mimořádné je spojení s aktuálně nejlepším českým zápasníkem a prvním tuzemským šampionem UFC Jiřím „BJP“ Procházkou, další oblastí je pak e-sport.

Vedle samotné finanční podpory se všemi uzavřenými partnerstvími prolíná důrazná orientace na fanoušky. Fortuna vnímá profesionální sport jako produkt, o který je potřeba pečovat. Jedině spokojený fanoušek, který si z návštěvy nebo sledování zápasu odnese zážitek a pozitivní emoci, za vstupenku, možnost zakoupit stream nebo předmět z fanshopu, rád zaplatí. A bude se vracet.