Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

Daňové prostředí v Česku není pro sázkové firmy žádný šlágr

Proti tomu, že by sázkové a herní společnosti v Česku měly podléhat přiměřenému sektorovému zdanění, lze těžko něco namítat. Pravdou je, že tuzemská legislativa je jednou z nejpřísnějších, a to jak v otázkách samotného provozování, tak i ve smyslu daňového zatížení. Výkřiky typu „je potřeba zdanit hazard“, nebo „musíme více regulovat hazard“ jsou důsledkem buď naprosté neznalosti, nebo vědomé a účelové popíráním reality.

Reklama na sázení má být reklama na sázení

Sázkový a herní trh je trh jako každý jiný. V Česku působí tradiční silné i nové ambiciózní společnosti, kdy každý chce získat své místo na slunci nebo posílit svoji pozici. Klasická reklama je tak vedle sponzoringových aktivit běžnou součástí komunikace sázkových firem. Fortuna v tom směru není výjimkou. V rámci zadávání i exekuce reklamních kampaní každopádně vedle zákonných pravidel ctí i zásady etické. Správný přístup k marketingu je konečně i nedílnou součástí kodexu zodpovědného provozovatele, který představil Institut pro regulaci hazardních her (IPRH) a Fortuna se zavázala jej dodržovat.

Lidé pro firmu, firma pro lidi

Není tajemstvím, že Fortuna je tradiční česká značka, která nedávno oslavila kulaté výročí 30 let od svého založení. O čem se ale až tolik nemluví je, že se uvnitř firmy začínají objevovat zaměstnanci, kteří podobné jubileum, tedy 30 let ve Fortuně, mohou slavit také. Posláním Fortuny je přinášet zábavu, a to svým klientům i zaměstnancům. Součástí každého fungujícího svazku je ale spolupráce, rozvoj a vzdělávání. Ve Fortuně není výjimkou, že se lidé i třeba z pobočky postupně vypracují až do nejužšího vedení.

7 000 lidí zaměstnává mezinárodní skupina FEG, které je Fortuna součástí.

350 lidí zaměstnává Fortuna v České republice.

28 národností pracuje na centrále v budově Churchill.

51% mužů / 49% žen pracuje na centrále Fortuny.

6 let je průměrná délka setrvání ve firmě.

Bez širokého a propracovaného vzdělávacího programu se dnes žádná vyspělá společnost neobejde. Právě díky němu se zaměstnanci mohou posouvat, specializovat, zvyšovat kvalifikaci a tím i přidanou hodnotu pro firmu i sebe samotné.

Každý zaměstnanec prochází pravidelně se svým manažerem karierní plán, v návaznosti na něj pak společně nastavují ideální formát vzdělávání a rozvoje. Nejde přitom nutně o nárazová externí školení, Fortuna ctí rozvojový model 70–20–10. Lidé se učí jeden od druhého, zkušenosti a best practices se ochotně sdílejí. V mentoringovém programu jsou aktivní i samotní manažeři, kteří v rámci své profese mají často i více než desetileté zkušenosti. Lidé v řídících pozicích pak prochází koučinkem a tréningem v oblastech leadershipu a dalších specifických dovednostech.

V digitální době je všem k dispozici široká škála e-learningových tréninků a školení, které reflektují produkty, procesy i klíčové projekty. Fortuna je součástí mezinárodního holdingu, jazykové dovednosti jsou tak zcela zásadní. Zaměstnanci mohou vybírat z možnosti online nebo prezenční výuky ve skupinových či individuálních kurzech.

Díky mezinárodnímu přesahu Fortuna Entertainment Group, která působí v dalších čtyřech zemích v regionu, kariéra ve Fortuně nekončí v českém businessu. Zaměstnanci se naopak mohou posouvat a získávat další zkušenosti v mateřské FEG případně na dalších trzích.