Hrajme zodpovědně

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor

Lidé pro firmu, firma pro lidi

Není tajemstvím, že Fortuna je tradiční česká značka, která nedávno oslavila kulaté výročí 30 let od svého založení. O čem se ale až tolik nemluví je, že se uvnitř firmy začínají objevovat zaměstnanci, kteří podobné jubileum, tedy 30 let ve Fortuně, mohou slavit také. Posláním Fortuny je přinášet zábavu, a to svým klientům i zaměstnancům. Součástí každého fungujícího svazku je ale spolupráce, rozvoj a vzdělávání. Ve Fortuně není výjimkou, že se lidé i třeba z pobočky postupně vypracují až do nejužšího vedení.

7 000 lidí zaměstnává mezinárodní skupina FEG, které je Fortuna součástí.

350 lidí zaměstnává Fortuna v České republice.

28 národností pracuje na centrále v budově Churchill.

51% mužů / 49% žen pracuje na centrále Fortuny.

6 let je průměrná délka setrvání ve firmě.

Bez širokého a propracovaného vzdělávacího programu se dnes žádná vyspělá společnost neobejde. Právě díky němu se zaměstnanci mohou posouvat, specializovat, zvyšovat kvalifikaci a tím i přidanou hodnotu pro firmu i sebe samotné.

Každý zaměstnanec prochází pravidelně se svým manažerem karierní plán, v návaznosti na něj pak společně nastavují ideální formát vzdělávání a rozvoje. Nejde přitom nutně o nárazová externí školení, Fortuna ctí rozvojový model 70–20–10. Lidé se učí jeden od druhého, zkušenosti a best practices se ochotně sdílejí. V mentoringovém programu jsou aktivní i samotní manažeři, kteří v rámci své profese mají často i více než desetileté zkušenosti. Lidé v řídících pozicích pak prochází koučinkem a tréningem v oblastech leadershipu a dalších specifických dovednostech.

V digitální době je všem k dispozici široká škála e-learningových tréninků a školení, které reflektují produkty, procesy i klíčové projekty. Fortuna je součástí mezinárodního holdingu, jazykové dovednosti jsou tak zcela zásadní. Zaměstnanci mohou vybírat z možnosti online nebo prezenční výuky ve skupinových či individuálních kurzech.

Díky mezinárodnímu přesahu Fortuna Entertainment Group, která působí v dalších čtyřech zemích v regionu, kariéra ve Fortuně nekončí v českém businessu. Zaměstnanci se naopak mohou posouvat a získávat další zkušenosti v mateřské FEG případně na dalších trzích.