Hrajme zodpovědně

Pravidla, která dodržujeme

18 let

až od tohoto věku je v Česku sázení povoleno

2017

je rok, od kdy většina sázkových produktů podléhá povinné registraci

3 miliony

je sankce, která hrozí v případě postoupení sázkového konta třetí osobě

Sázení je zábavou pro miliony lidí po celém světě. Ve výjimečných případech však může u některých lidí zaujetí pro hru přerůst v situaci, kterou odborníci nazývají jako problémové hráčství. Jsme připraveni investovat nejenom do produktů a technologií, ale stejně tak i do bezpečného prostředí. Naším cílem je navazovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi zákazníky a nedílnou součástí takového partnerství je odpovídajícím způsobem upozorňovat na možná rizika a nabízet způsoby, jak jim efektivně předcházet.

Aktuálně k tématu zodpovědného hraní

Aby sázení a hraní bylo vždy a pro všechny bezpečnou zábavou

Kolik peněz máte na hru? Vyplňte si kalkulačku a zjistěte to

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

Systém včasné detekce problémového hraní

V České republice mají sázkové kanceláře, například z důvodu povinné registrace a jiných zákonných povinností, k dispozicí řadu dat a informací. To, podobně jako v dalších západních zemích, otevřelo prostor pro vývoj a aplikaci sofistikovaných nástrojů, které mohou naprosto cíleně a ve správný čas identifikovat potenciální problematické chování sázkařů a správně na něj reagovat.

O čem je rizikové hraní

Sázení a hraní je zábavou, která má svá specifika. Ve výjimečných případech totiž může u některých lidí zaujetí pro hru přerůst v situaci, kterou odborníci nazývají jako problémové hraní. Cílem Fortuny je udržovat se svými zákazníky férový a dlouhodobý vztah, což je důvodem, proč v posledních letech investuje nejenom do produktů a zákaznického servisu, ale také do informačních a osvětových kampaní a moderních nástrojů, které dokážou zranitelnou skupinu hráčů účinně chránit.